2017. július 19., szerda

I'm back

Sziasztok!

Kapcsolódó kép

A tékozló lány visszatért?! 

Még pár hónapja - igen, eltelt már jó pár hét, hónap az utolsó értékelhető bejegyzéseim óta - ejtettem arról szót, hogy felvázolom nektek mi az, amire biztosan számíthattok még tőlem ezen a blogon. Többen is érdeklődtetek e felől, ami jól esett. Ez azt jelenti, hogy vannak még olyanok, akiket érdekel a blogom jövője. Amennyire ezt a blogot elhanyagoltam, a Két lépést annyira komolyan vettem. A tervezett határidőket - egy-két kivétellel - sikerült betartanom, és többé-kevésbé meg is vagyok elégedve a fejezetekkel. Ami azért elég nagy szó nálam.
Idő közben ezt a blogot se felejtettem el, vannak kisebb-hosszabb novella ötleteim, és a tavaly nyáron emlegetett lengyel futball válogatott köré épülő kisregényt se felejtettem el. Sőt...
Mióta elkezdtem blogolni rengeteg írás, történet köthető a nevemhez, legtöbbre szerintem sokan nem is emlékeztek. Voltak történetek, amiket befejeztem, aztán letöröltem az idő haladtál, voltak olyanok is, melyeket többszöri átírás esetén se tudtam befejezni. Egyszerűen már nem volt meg az az érzés, mint amikor az ember először elkezdi. Aki ír, vagy írt biztosan érti miről beszélek. Ha egy hosszabb történetbe kezd az ember, annak írása évekbe is beletelhet, és az pedig hosszú idő. Az ember pedig mindig változik. Mind életfelfogásban, mind személyiségben és a régi varázs elveszik. Nem egyszer jártam így, ezért Mirror hosszúságú történetbe biztosan nem fogok kezdeni.De, ami biztosan lesz még:
  • Hinni fogok benned, bébi! (Arek Milik és a lengyel válogatott a főszerepben)
  • F1-es novella - címe még nincs (Lewis Hamilton és Nicole Scherzinger)
  • Remember I love you - I will fight alapján íródott novella (Isabel Roover, Erik Durm, Marco Reus, Scarlett Gartmann)
Természetesen ezen kívül is vannak ötleteim, de még nincsenek olyan fázisban, hogy ezekről beszéljek. Idővel, majd idővel...
Nagyon régóta gondolkodom egy saját történeten is, de ahhoz előbb a Két lépést kellene befejeznem, így ez megint képlékeny dolog, hiszen lehet, hogy azt mondom utóbbi után, hogy ennyi elég volt. Ki tudja még? Addig azért van jó pár hónap.
Remélem mindenkinek jól telik a nyara?! Kellemes nyarat és pihenést kívánok minden kedves idetévedőnek!

Hamarosan újra jelentkezem!


Vivian

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése